linie dezvoltata de mine,este aproape gata.ii vom testa la concurs, opoi sigur nu sunt alceva decat vs.(voiajori standard).tot ce detin nu pot fi asociati cu nici o voliera din Rm.Sarat .sunt unicati produsi in 7 ani de munca,fara sa ma ajut de alte rase.
LA MULTI ANI,IN 2014!!! Sa-ti traiasca cei doi ingerasi !!! ANTRADEVAR e o mare realizare sa ai copii frumosi,sanatosi si destepti. SUCCES an 2014 tuturor!!!
uite nicule ca spune omu ce si cum - Porumbelul voiajor standard
Aspecte generale
Principala aptitudine dezvoltata a porumbeilor calatori este aceea ca au simtul de orientare foarte bine pus la punct, fapt ce e permite sa se intoarca acasa de oriunde. Ei parcurg in zbor distante foarte mari in timp foarte scurt.
Comitetul director al Federatiilor colombofile internationale a stabilit standardul acestei rase si conditiile concrete e care trebuie sa le indeplineasca un exemplar reusit.
Standardexemplar bun
Forma porumbelului voiajor trebuie sa fie una armonioasa. Sa ofere impresia ca este o pasare vioaie, rezistenta, cu o tinuta atletica, capabila de performante. Intre marimile diferitelor parti ale corpului trebuie sa existe o anumita proportie si echilibru. Spre exemplu, distanta de la gusa la capatul cozii nu trebuie sa fie mai mare decat cea de la talpa la crestet. Acest raport intre inaltime si lungime trebuie sa fie completat cu un piept corespunzator de lat. Capul convex, putin rotunjit sau aplatizat la varf, trebuie sa fie proportional cu marimea corpului si sa reflecte fara dubiu rasa si sexul porumbelului. Ceafa sa fie profunda iar fruntea bine dezvoltata. Ochii expresivi sa arate noblete, voiciune, energie. Pupilele trebuie sa fie rotunde, de culoare neagra. Irisul va fi puternic nuantat, stralucitor si bogat in vinisoare. Genele sunt putin dezvoltate. Masculii au partea superioara a genelor mai groasa decat femelele. Ciocul proportional cu capul cu un maxilar superior usor curbat spre varf suprapunandu-se perfect peste maxilarul inferior. Zona care delimiteaza ciocul de cap, trebuie sa fie cat mai lina si ocupata de caruncule, care ascund unghiul dintre frunte si cioc. Culoare este de regula de culoare neagra. Carunculele nazale sunt mai dezvoltate la masculi. Acestea sunt netede la tinerete, iar la maturitate sunt strabatute de striatii. Gatul este masiv si bine proportionat in functie de dimensiunile celorlalte parti ale corpului porumbelului.
Corpul o forma aerodinamica, avand o pozitie orizontala putin ridicata de fata. Privit din profil corpul are forma de ou. Piept lat bine dezvoltat, bombat si iesit spre inainte. Carena sternala trebuie sa fie dezvoltata, solida si de lungime minima 8 cm. Oasele pubisului(furculita), trebuie sa fie bine dezvoltate si sa reuneasca intr-un unghi cat mai mic, dand impresia ca sunt sudate intre ele. Acestea trebuie sa fie deasemenea solide, sa nu se deformeze la o simpla apasare de deget. Spatele porumbelului trebuie sa fie lat, usor bombat, ingustandu-se spre coada. Cei mai puternici muschi ai porumbelului sunt pectoralii si cei ai aripilor.
Aripile bine lipite de corp iar apetele lor trebuie sa se atinga sau sa se apropie foarte mult deasupra cozii. Analiza aripii se poate face si in functie de distantele de zbor pentru care au fost selectionati porumbeii. Se considera ca aripa alcatuita dintr-un brat si un antebrat scurt si cu varful aripii lung(remigele fiind astfel dispuse incat aripa apare lunga si mai putin lata) corespunde porumbelului de viteza. Aripa cu oasele bratului, antebratului si varful aproape egale corespunde porumbelului de fond. Intoate cazurile oasele aripii trebuie sa fie puternice cu musculatura bine dezvoltata. Penele sunt elastice, mai degraba subtiri decat groase. Remigele trebuie sa fie cat mai late si cat mai lungi acoperindu-se bine una pe cealalta. Intre pene nu trebuie sa se observe vreo intrerupere, mai ales intre remigele primare si cele secundare. Primele trei pene mari din varful aripii sunt mai inguste la capete pentru a permite decolarea mai usoara. Penele mici de sub aripa trebuie sa fie dese, matasoase, astfel incat la pipaire sa nu se simta nervura remigelor. Coada reprezinta o prelungire armonioasa a corpului, latimea acesteia la varf fiind de o pana, o pana si jumatate. Penajul trebuie sa fie abundent, strans lipit de corp, deosebit de bogat in pudra.
DEFECTE GRAVE
Tinuta verticala a corpului, cap exagerat de mic sau necaracteristic rasei, spate neacoperit de aripi, incaltatura, cioc incovoiat, gat lung si subtire, aripi cazute, corp greoi, stern stramb, spate ingust, musculatura nedezvoltata, coada cazuta, penaj murdar saracacios, lipsa unor pene din aripa, coada sau de pe corp.
Trimite mesajÎnapoiNu poți trimite un mesaj fără conținut!Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje.Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.roMesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.roMesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp.A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou.Mesajul a fost trimis.
Cifrele sunt incastrate in plastic, imposibil de sters.
Pentru detalii vizitati:
serbanc.sunphoto.ro/
Contact: 0742619795
bafta!
bine ca au venit.
este un inceput.
felicitari.
Aspecte generale
Principala aptitudine dezvoltata a porumbeilor calatori este aceea ca au simtul de orientare foarte bine pus la punct, fapt ce e permite sa se intoarca acasa de oriunde. Ei parcurg in zbor distante foarte mari in timp foarte scurt.
Comitetul director al Federatiilor colombofile internationale a stabilit standardul acestei rase si conditiile concrete e care trebuie sa le indeplineasca un exemplar reusit.
Standardexemplar bun
Forma porumbelului voiajor trebuie sa fie una armonioasa. Sa ofere impresia ca este o pasare vioaie, rezistenta, cu o tinuta atletica, capabila de performante. Intre marimile diferitelor parti ale corpului trebuie sa existe o anumita proportie si echilibru. Spre exemplu, distanta de la gusa la capatul cozii nu trebuie sa fie mai mare decat cea de la talpa la crestet. Acest raport intre inaltime si lungime trebuie sa fie completat cu un piept corespunzator de lat. Capul convex, putin rotunjit sau aplatizat la varf, trebuie sa fie proportional cu marimea corpului si sa reflecte fara dubiu rasa si sexul porumbelului. Ceafa sa fie profunda iar fruntea bine dezvoltata. Ochii expresivi sa arate noblete, voiciune, energie. Pupilele trebuie sa fie rotunde, de culoare neagra. Irisul va fi puternic nuantat, stralucitor si bogat in vinisoare. Genele sunt putin dezvoltate. Masculii au partea superioara a genelor mai groasa decat femelele. Ciocul proportional cu capul cu un maxilar superior usor curbat spre varf suprapunandu-se perfect peste maxilarul inferior. Zona care delimiteaza ciocul de cap, trebuie sa fie cat mai lina si ocupata de caruncule, care ascund unghiul dintre frunte si cioc. Culoare este de regula de culoare neagra. Carunculele nazale sunt mai dezvoltate la masculi. Acestea sunt netede la tinerete, iar la maturitate sunt strabatute de striatii. Gatul este masiv si bine proportionat in functie de dimensiunile celorlalte parti ale corpului porumbelului.
Corpul o forma aerodinamica, avand o pozitie orizontala putin ridicata de fata. Privit din profil corpul are forma de ou. Piept lat bine dezvoltat, bombat si iesit spre inainte. Carena sternala trebuie sa fie dezvoltata, solida si de lungime minima 8 cm. Oasele pubisului(furculita), trebuie sa fie bine dezvoltate si sa reuneasca intr-un unghi cat mai mic, dand impresia ca sunt sudate intre ele. Acestea trebuie sa fie deasemenea solide, sa nu se deformeze la o simpla apasare de deget. Spatele porumbelului trebuie sa fie lat, usor bombat, ingustandu-se spre coada. Cei mai puternici muschi ai porumbelului sunt pectoralii si cei ai aripilor.
Aripile bine lipite de corp iar apetele lor trebuie sa se atinga sau sa se apropie foarte mult deasupra cozii. Analiza aripii se poate face si in functie de distantele de zbor pentru care au fost selectionati porumbeii. Se considera ca aripa alcatuita dintr-un brat si un antebrat scurt si cu varful aripii lung(remigele fiind astfel dispuse incat aripa apare lunga si mai putin lata) corespunde porumbelului de viteza. Aripa cu oasele bratului, antebratului si varful aproape egale corespunde porumbelului de fond. Intoate cazurile oasele aripii trebuie sa fie puternice cu musculatura bine dezvoltata. Penele sunt elastice, mai degraba subtiri decat groase. Remigele trebuie sa fie cat mai late si cat mai lungi acoperindu-se bine una pe cealalta. Intre pene nu trebuie sa se observe vreo intrerupere, mai ales intre remigele primare si cele secundare. Primele trei pene mari din varful aripii sunt mai inguste la capete pentru a permite decolarea mai usoara. Penele mici de sub aripa trebuie sa fie dese, matasoase, astfel incat la pipaire sa nu se simta nervura remigelor. Coada reprezinta o prelungire armonioasa a corpului, latimea acesteia la varf fiind de o pana, o pana si jumatate. Penajul trebuie sa fie abundent, strans lipit de corp, deosebit de bogat in pudra.
DEFECTE GRAVE
Tinuta verticala a corpului, cap exagerat de mic sau necaracteristic rasei, spate neacoperit de aripi, incaltatura, cioc incovoiat, gat lung si subtire, aripi cazute, corp greoi, stern stramb, spate ingust, musculatura nedezvoltata, coada cazuta, penaj murdar saracacios, lipsa unor pene din aripa, coada sau de pe corp.